Måndag.

image75
 
Katten med rivande klor som lämnar spår i huden gör mig ingenting just nu.

Idag så tänker jag berätta lite om vad jag har haft för mig de här timmarna (eftersom jag aldrig brukar göra det.)
 
Efter en orolig natt där man vaknar ångestfylld och svettig av något man aldrig kommer ihåg så klev jag upp med tunga steg. Jag kände mig otroligt opå på allt just den tiden på dygnet. Linnea min bästa syster frågade om jag ville följa med på stan men såklart tackade jag nej för att jag hade en uppgift att göra, slänga gamla trosor!? Mamma har hotat mig länge och väl att om jag inte började rensa bland trosorna så skulle hon dra in mitt studiebidrag tills the mission was complete. Först trodde jag inte att hon var allvarlig om det, men det visade sig att hon var så aöövarlig man kan bli.
Så det gjorde jag. Sedan så fick jag för mig att träna i solskenet och jag blev pepp. Efter svettningarna som man får och duschningen som kom efter så åt jag min lunch i solskenet ensam och ren.

Nu tänkte jag vänta tills min syster kommer tillbaka med min cykel så jag kan cykla till hemköp (hemskköp) och inhandla lite cashews och kanske en tidning för omväxlings skull.

Sådana här inlägg blir aldrig, verkligen aldrig bra för mig. Det blir bara långt och tjafs och dåligt och tråkigt

Auf winersnitzhel

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag tyckte det var skitskoj att läsa:)

Kul det där med troserna eller? :D

2008-02-25 @ 20:20:30
Postat av: elins

snyggt mönstrade ben!

2008-03-13 @ 08:40:44
URL: http://elinblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0