Old Times.

image52

Det var så längesen sist vi sågs, det var så längesen man fick prata med dig mer än fem minuter.
Jag vet att du har jättemycket att göra. Skola, nya vänner och simningen och det gör ingenting.
Men  jag saknar dig så ofantligt mycket ibland, verkligen.

Det är så konstigt. Vi är grannar men ändå träffas vi nästan aldrig.
Det är som att vi är så nära men ändå så långt borta.
Och det känns tungt.

Jag hoppas det blir bättre snart, för jag vill verkligen att vi ska träffas mer.
Jag vill inte att det ska rinna ut i sanden.


Men du kanske inte vill längre.

Dagens låt: Milk - Kings of leon

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var orolig över att det skulle gå så här när vi börja på olika linjer:( Men det är vi själva som bestämmer om vi ska träffas och jag ska verkligen försöka få in mer av dig i min vardag. Det behöver vi!!
Jag hatar läxor! Tar aldeless för mycket dyrbar tid!

Snygg bild föresten XD

2008-02-02 @ 22:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0