Hyllning till två mycket speciella personer.

                                              
Sassi och Siri.

Jag är oändligt tacksam och glad ,och allt man kan säga som innehåller bra ord, att få vara en del av eran vardag.
Ni är alltid roliga och skämtsamma och.... ja allt ni är helt enkelt hur bra som helst!
Man kan inget annat än att vara underlägsen er, på något vis. Det är som om ni alltid ligger ett steg före alla andra : )

Jag kan inte förstå att ni ens vill eller orkar vara med en som jag.
Med det sinnesgalna skrattet som ser helt sjukt ut, torra skämten som absolut inte når samma standard som er, öändliga fixet med frisyren och ja det kan fortsätta hur länge som helst med att lista upp skavankerna på mig..haha 
Jag förstår er inte iallafall.

Kommentarer
Postat av: sassi

hannah, vi är alla på samma nivå, vi är förvirrade själar från skogsbyar. och vad skulle jag göra i skolan utan ditt uppiggande skratt, super roliga skämt och ditt frisyr fixande? jag kankse skulle ha lagt ner allt och börjat på bf. men det har jag ju inte för att jag träffade ju världens bästa människor, hannabandana och zirri ironhook! och du har inte alls några skavanker! du har bara bra egenskaper och du kommer att bli världens nästa prisbelönta konstnär som ska åka världen runt med din fantastiska konst, och bland annat ska du till frankrike där du ska använda dom där fanska raderna jag gav till dig som du skall träna på, det blir din nya morgon gympa varje morgon vid skåpet ska du stå och rabbla de sanna franska orden!

Peace out bro!

2008-02-02 @ 20:35:11
URL: http://sasssi.blogg.se
Postat av: Sabina

vad söta ni är! hör du inte hur tokigt mycket de tyckr om dig va?^^

2008-02-05 @ 19:25:37
Postat av: Bella

Ja lyssna nu på de där fiiiina orden:D

2008-02-05 @ 20:48:06
Postat av: Ironhook

Hännih Pännih, du vet ju att du är en seg, trögtänkande, ibland bitchig o hårpysslande bollnäsbo med lång lugg. Men det du inte har fattat är att du är den snällaste, roligaste, mest hårfixande bollnäsbon med en hatkärlek till skolbiblioteket o med dom charmigaste smilgroparna i världen! :D

Be cool, bro!

2008-02-07 @ 18:23:41
Postat av: hanna

Ibland är jag så där sentametalt tacksam åt allt och alla. Jag är tacksam att jag har fina vänner och likaså en familj. Fina ord. Jag vet precis hur du menar.

2008-02-09 @ 22:21:49
URL: http://nanajaja.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0