Oh my god, I went gold when I saw your smiling face

image51

Parafras skissen jag håller på med just nu i skolan.

Att känna att man är påväg att glida ifrån någon som man har hållit sig väldigt nära hjärtat, gör att jag blir tung i mina läckande skor.

Det känns som om alla vill gå vidare och släppa taget om mig och skaffa ett nytt liv.
Lämna allting bakom sig och få en nystart. och det vill jag också ha, men jag är inte den som bara vill glömma, jag vill ha kvar lite från det gamla.

Men det känns så långt borta nu. Allt känns så långt borta

Kommentarer
Postat av: sassi

snygg birger! claude rodjer vet inte vad han står inför, en fågel kvittrade i mitt öra....skilsmässa! haha, matkastning kommer defenitivt inträffa bro

2008-02-02 @ 20:25:29
URL: http://sasssi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0