Det första inlägget

Nu har jag skrivit inledningen till det här inlägget flera gånger och varje gång har jag tryckt på "tabortknappen" så denna ruta blir lika tomt som ett vitt hål som den var från början.

Jag har alltid haft det svårt att skriva inledningar. Jag hakar upp mig, kommer på nya idéer, blir missnöjd och tar sedan bort allt. Det är något i mitt huvud som säger åt mig, hindrar mig från att skriva från början och inte ändra något.

Men det jag vill få ut av den här bloggen är att här ska jag försöka samla alla mina tankar som jag har. Jag bryr mig inte så mycket om hur många som läser denna blogg, för det är inte det som är riktigt meningen till varför jag gjorde en blogg.
Man kan säga att jag har gjort den här till mig, en liten sida där jag kan titta tillbaka på hur jag tänkte förr, hur jag kände osv. Livet går ju vidare trots allt, och ibland behöver man blicka tillbaka för att se det som man inte trodde då var viktigt för en.  

Detta blev ett enormt tråkigt första inlägg som jag från början visste att det skulle bli. förlåt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0