Små små minnen

Under den här bron har tonårspojkar och tonårflickor skrivit upp sin förälskelse med små gulliga hjärtan och bokstäver.
Då kommer minnen upp  när jag klättrade dit upp och skrev de orden jag hade velat berätta för den där speciella pojken i fyra år. Jag kommer ihåg hur nervös jag var utifall han skulle se det, se det jag velat säga nästan hela lågstadiet.
Att han skulle få reda på att varje gång jag såg honom så pirrade det till i magen och när jag mötte hans blick så kunde jag inte titta tillbaka. Att jag blev alldeles darrig i läpparna så jag inte kunde le .


                   image78

                   image79 

                   image81

                   image82
     Jag riktar det här till en person som är en nära vän till mig.
Se om du kommer ihåg det fortfarande


                   image83

                   image85
                                                                      Det fanns också andra budskap

Au Kaviar

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Men näe, den är ju hemsk!!Skämms varenda gång jag gör den, men tänker att jag har farao inget annat val. Helveteå. Men fanks!

2008-02-26 @ 09:11:49
URL: http://enoughisenough.blogg.se
Postat av: Bella

jo nog kommer jag ihåg det där alltid! Haha:) Kul att jag fallit för två killar på V under min livstid:)

2008-02-26 @ 12:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0