I'd Rather Dance With You

Varför blir jag alltid så låst när jag ska skriva här. Det är som en liten spak som har kilat fast sig på "Du kan ändå inte, du kan ändå inte" när jag ska skriva. Det är därför jag aldrig skriver sådär långa och oerhört djupa och fina inlägg som alla andra om vad det upplevt på dagen osv.
Jag sitter här i morgonrocken och tuggar på läppen bara och låter det vara som det är. Jag vågar heller inte försöka skriva  utifall människorna med alla fina inlägg skulle läsa det och hånle åt hela paketet.

image40
bil-bild med spegling i hörnet


image41
skitig ruta i solskenet

image42

image43

image44

inhandlat under vistelsen i sundsvall.

1. Blus från cubus (jag ni hörde rätt människor)
2. Plisserad kjol från myrorna
3. Kofta från myrorna


" Mitt namn är hemligt, men du kan kalla mig skorpan."


Kommentarer
Postat av: sassi

hannah, jag tycker att du skriver superbt!

2008-01-28 @ 19:44:52
URL: http://sasssi.blogg.se
Postat av: bella

Ja digga kofta från cubus!:D

2008-01-28 @ 22:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0