I'm running late and I don't need an excuse cause I'm wearing my brand new shoes.

image7

Nu har äntligen de skor jag trånat efter kommit till skogarna i bollnäs med posten. Nu kommer jag strutta runt i dem inomhus innan det blir snöfritt på de asfalterade vägarna.
och jag vet, jag har kanske inte the killer legs så att säga, men faktiskt är jag för glad att ha dem för att bry mig om sådant tjafs.

image8

Och Linnea min älskade syster ringde mig från gävle idag och sa till mig " paolo nutinis skiva är på rea, bara 99 pix. vill du att jag ska köpa den åt dig så får du paya tillbaka sen?" Och jag velade mig och slingrade mig som en orm i ångest om jag skulle köpa den. Men sen när jag tänker efter så har jag velat ha denna fenomenala skiva i kanske ett år (eller hur länge den har varit ute i butikerna) så jag tog tag i kragen och sa " Ja jag vill ha den" kanske lite avmätt men inuti mig vilade en lite förhoppning om hur glad jag kunde bli. Såklart så blev jag glad som en ja jag kan inget bra djur eller sådant nu, men glad blev jag. Och nu i denna stund lyssnar jag på den och njuter.

Tack för idag, slut för idag

Kommentarer
Postat av: hannah

MAAAH, jag har den skivan också, den är beroende framkallande! men något jag inte fattar, i "jenny dont be hasty" så säger han "I'm only 18" är han 18 år? då tänker jag fett söka upp honom och satsa (öh, desperat?) :D

2008-01-19 @ 18:52:25
URL: http://hannnahs.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0